niedziela, 26 lipca 2015

John Flanagan; Zwiadowcy część 1, Ruiny Gorlanu oraz część 2

Szemanko!!
Wakacje trwają, a mi się okropnie nudzi! Co jest najlepsze na nudę? DOBRA KSIĄŻKA, a zapewniam was że Zwiadowcy John-a Flanagan-a do takich należy! Seria ,,Zwiadowcy" ma 12-tomów, podobno każdy z nich jest lepszy od poprzedniego. Ja narazie przeczytałam tylko 2 częći i powiem tak: TO PRAWDA. Po przeczytaniu pierwszej części NATYCHMIAST sięgnełam po drugą cześć która jest jeszcze lepsza!!! 
 Książka opowiada o piętnastoletnim Willu, którego pokochałam od początku. Chłopak dostaje szansę przyłączenia się do elitarnych i tajemniczych zwiadowców. Szansę oczywiście wykorzystuje. Na szkoleniu, pod okiem mrukliwego nauczyciela - Halta, nabiera nowych umiejętności, jak np. strzelanie z łuku czy przemieszczenie się tak, aby nikt tego nie zauważył. 
 Książka jest naprawdę super, polecam ją każdemu kto lubi (lub kocha) Władcę Pierścieni.
A teraz przepraszam ale idę czytać trzecią część.

Okładka książki Zwiadowcy. Ruiny GorlanuOkładka książki Zwiadowcy. Płonący Most

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz