wtorek, 19 maja 2015

Jak dbac o ciało? Kosmetyki

Hej!!
Dzisiaj napiszę o kosmetykach pielęgnacyjnych, do twarzy Oraz do ciała :)
Ten post podzieliłam na 3 części.
Część 1 Twarz
Na moją buzię, działają niektóre kremy, toniki oraz żele do twarzy.
Dlatego opiszę kosmetyki pielegnacyjne które są godne polecenia.

Tonik do twarzy firmy Balea, pięknie pachnie, nawilża skórę oraz ją wygładza.
Stosuje się go do skóry normalnej i mieszanej. Ogólnie polecam jeżeli chcecie mieć gładką i nawilżoną skórę. Raczej nie pomaga na krosty. Ja zawszę stosuje go na noc, wtedy wiem że jak się obudzę moja skóra będzie gładka i dobrze nawilżona.   
 

Tonik do twarzy firmy Alverde. Tonik zapobiegający podrażnieniom skóry, pomagający w walce z drobnymi nierównościami skóry. Można go używać do demakijażu, działa matująco oraz antybakteryjnie.
Nawilża oraz odświeża skórę, przed użyciem trzeba wstrząsnąć! 
 

Żel myjący antybakteryjny nuno firmy Ziaja. Do cery zanieczyszczonej skłonnej do wyprysków, dokładnie oczyszcza, nawilża oraz zapobiega rozwojowi baterii. Nie wysusza skóry, zapobiega rozwojowi bakterii oraz usuwa nadmiar substancji tłuszczowych. W efekcie skóra jest oczyszczona, gładka i nie wysuszona.



Żel punktowy Nuno Firmy Ziaja. Stosowany do cery zanieczyszczonej skłonnej do wyprysków.
Nie wysusza skóry, redukuje zmiany trądzikowe oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.
Bardzo go lubię i stosuje codziennie na noc. Naprawde działa. Moja skóra bardzo sie poprawiła. No i oczywiście pamiętajcie ze jedzenie tez ma wpływ, zero chipsów i cukru, hmm skorzysta rownież sylwetka.


To koniec części 1. W następnej napiszę o balsamach, dezodorantach, szaponach itd.
Mam nadzieję że wam się spodobało! Do zobaczenia i cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz